רוקולנוע | ישראל באירוויזיון - האמת מאחורי הקלעים

3.5.24
20:00
סינמטק חיפה
שד' הנשיא 142, מרכז הכרמל

רוקולנוע

ישראל באירוויזיון: הפיספוסים, הניצחונות, ההפסדים, והסיפורים על מאחורי הקלעים.

מנחה: יורם מארק-רייך
מרצה: יונתן שוורץ

תחרות האירוויזיון מתקרבת, והמתח עולה בקרב חובבי הז'אנר. הפעם מתלווה לכך סערה גדולה ואנטישמית סביב השתתפותה של המדינה הקטנה מהמזרח התיכון בתחרות היוקרתית, שעם השנים הפכה למופע ביזארי ומעוז להט"בי.

השנה נציין 51 שנים מאז תקעה ישראל יתד באירוויזיון. בהחלט דוז.פואה!!! אבל כבר משנתה הראשונה של ישראל שם, מיד לאחר מלחמת יום כיפור, ההשתתפות שלנו לוותה בקולות אמביוולנטיים מצד אירופה. האם האנטישמיות מורגשת מאחורי הקלעים בתחרות? והאם יכול להיות שהתחרות היא בעצם פוליטית?

לאור ההרצאה המהממת בשנה שעברה, חטפנו את יונתן שוורץ, מנהל תיאטרון הסטודיו ומומחה לענייני אירוויזיון, לטובת הרצאה נוספת על התחרות הביזארית ביותר בעולם.

היכונו להרצאה משעשעת, אינטליגנטית ומחכימה, בה יתאר שוורץ את תולדות התחרות בקצרה, יחשוף אנקדוטות פיקנטיות, ויתייחס בעיקר להשתתפותה של ישראל בתחרות. הקהל ישפוט באם מדובר בתחרות של ממש או בסוג של קרקס נודד. וכמובן, לא נשכח את להקת ABBA...

ההרצאה תלווה בקטעי וידיאו ונוסטלגיה, רגעי שיא ולהיטים של שלמה ארצי, כוורת, אילנית, אבבא, יזהר כהן, גלי עטרי וחלב ודבש, ירדנה ארזי, פינג פונג, עפרה חזה, דנה אינטרנשיונל, נטע ברזילי, שרית חדד ועוד.

יונתן שוורץ הוא מנהל את תיאטרון הסטודיו, ומייסד ביה"ס המקצועי למשחק. לפני 15 שנים העלה את המופע "DUZ.PUA" ששיחזר במדויק את כל שירי ישראל באירוויזיון.

כ-120 דקות.

מחיר כרטיס: 35 ש"ח.קופות הסינמטק: 04-8338888

הוסף תזכורת ליומן

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser