מועדון הביט

kupot@ethos.co.il
16.3.20 - 16.3.21
15:00
שד' הנשיא 124 , מרכז הכרמל, חיפה
04-8107107
 

מתחם הביט כולל ביה"ס למוזיקה, מועדון הופעות וחדרי חזרות הפועלים תחת המטריה של התאגיד העירוני אתו"ס (ארועים תרבות וספורט), ששם לעצמו למטרה לפתוח את שערי המועדון למגוון סגנונות וגילאים. בין ההופעות המגוונות, הליינים המיוחדים ובית הספר בו מצאו בית מוזיקאים מכל התחומים, הביט הוא קהילה מוזיקלית מגוונת, רב דורית המעודדת יצירה וביטוי עצמי בכל ז'אנר מוזיקלי.

מועדון הביט 

מועדון הביט החזיר עטרה ליושנה ולצד הופעות של האומנים הגדולים במדינה, פיתח סדרות מופעים הכוללות את ליין הסטנד אפ "קומדי ביט", מועדון הזמר העברי, ערבי שנות ה-60, אירועי נוער, סדרת הופעות מטאל, הצגות ועוד - תוך מתן דגש על פיתוח ועידוד יוצרים ומפיקים מקומיים.
 
בנוסף, אנו מפתחים אירועי תרבות ייעודים לחברה הדתית, הרוסית והערבית ומפיקים אירועי תוכן מיוחדים לנשים בבוקר ובערב.

המועדון, כמרכז תרבות על כל גווניה, נותן במה להצגות תיאטרון, ערבי שירה, סרטים והרצאות, ומפתח סדנאות משחק וכתיבה.

מועדון ההופעות

 מועדון ההופעות פועל במסגרת מרכז תרבות ומוזיקה ביט.
 
מועדון ההופעות הוא בין הגדולים בצפון ובו במה רחבה ומפרט הגברה ותאורה עשיר. את האולם ניתן להתאים למופעי עמידה, ישיבת תיאטרון או ישיבה סביב שולחנות, כך שניתן לקיים בו כל סוג אירוע.
 
ייחודו של מועדון הביט כמרכז מוזיקה ותרבות הוא במגוון אירועי התוכן שלו הפונים לכל סגנון ולכל גיל.
במסגרת המועדון מתקיימים הופעות של מיטב אמני ישראל, זמר עברי, סטנד אפ, רוק כבד, הצגות, ערבי שירה וכן ארועים יעודיים לנוער, לחברה הערבית, הדתית הרוסית וכדומה.
 
הקהל זוכה להנות משירות אדיב, סאונד מצוין, תאורה ברמה הגבוהה ביותר, מהאווירה החמה ומבר המציע שתיה קלה וחמה, אלכוהול משובח ואוכל קל.

ניתן להשכיר את חלל מועדון הביט להופעות ולארועי חברה.

 

ביה"ס למוזיקה ביט

בית הספר חרט על דגלו לפתח את הכישרונות המקומיים בצפון ולהביא את הבשורה מחיפה. הפעילות מתמקדת ביצירת חומר מקורי ופיתוח נגנים והרכבים. הביט כבר זוהי  קהילה מוזיקלית הפועלת בכל שעות היממה, מרכזת מוזיקאים מכל שכבות הגיל  והשכונות השונות מילדים ועד בוגרים ומעודדת יצירה מקורית בכל סגנונות המוזיקה: פופ, פאנק, מטאל, ישראלי גאז ועוד. בביה"ס למוזיקה ביט מלמדים בצורה שנתית אחת לשבוע למשך 50 דקות  , מגוון לימודי נגינה עם מורים מקצועיים

מסלול לימודי נגינה
בבית הספר למוזיקה ביט לומדים מגוון רחב של כלי נגינה עם המורים המקצועיים ביותר, בחדר אקוסטי ומאובזר ובאווירה נעימה ומשפחתית.
הלימודים הם לאורך כל השנה, אחת לשבוע למשך 50 דקות, בצורה פרטנית, אחד על אחד, תוך תשומת לב לייחודו ורצונותיו של כל תלמיד.

 כלי הנגינה הם: גיטרה קלאסית, גיטרה בס, גיטרה חשמלית, תופים, חצוצרה, סקסופון, טרומבון, קלרינט, קלידים, פסנתר, עוד, מפוחית, כינור, ויולה

הלימודים בחדר אקוסטי מאובזר, באווירה משפחתית

צוות הBEAT

הדפדפן שלכם מיושן!

אנא עדכנו את הדפדפן שלכם על מנת לצפות באתר זה באופן תקין.
הורידו מכאן את אחת הגירסאות האחרונות של הדפדפנים:
  • Microsoft Edge Google Chrome Firefox Browser Opera Browser